Моніторинг залізнодорожнього покриття та колій

Моніторинг залізно дорожнього покриття та колійЗалізнична колія – це споруди та пристрої, які утворюють дорогу з рейковою колією для руху вантажних та пасажирських поїздів. Протяжність залізничних шляхів України більше 21 тисячі кілометрів, які потребують частого моніторингу для забезпечення якісної роботи всіх вузлів залізно дорожнього покриття.

Робота залізничної колії характеризується досить складними умовами його завантаженості і впливами техногенних (антропогенних) і природних факторів.

  • Техногенні фактори виникнення несприятливих процесів на залізничному транспорті проявляються в результаті порушень технології проектування, проведення будівельно-монтажних робіт, конструктивних недоліків обладнання (технічних пристроїв), впливу рухомого складу на залізничну колію, невиконання правил експлуатації споруд та обладнання.
  • Природні причини появ негативних факторів зв’язуються з впливом на технічні системи (споруди) небезпечних процесів, що розвиваються стихійно, без участі людини і його виробничої діяльності.

Моніторинг залізнодорожнього покриття та колій

Моніторинг залізнодорожнього покриття та колій – це комплекс заходів, який проводиться для забезпечення контролю за цілісністю покриття на відповідній ділянці шляху. В сучасних умовах він здійснюється з допомогою безпілотних літаючих апаратів (БПЛА), що дозволяє оперативно отримувати дані в форматі реального часу.

Моніторинг залізнодорожнього покриття проводять для обстеження колій на пошкодження зовнішніми факторами погодними умовами, а також для контролю від навмисного пошкодження чи розкрадання людським ресурсом. З допомогою БПЛА можна максимально близько наблизитися до відповідного елементу, здійснити високоякісний фотознімок чи відео передачу в форматі реального часу.

Моніторинг представляє собою безперервний процес спостереження за станом покриття шляхом реєстрації інформації, що надходить і відстеження змін, дозволяє помітити небажаний розвиток ситуації, своєчасно втрутитися і усунути причини, що можуть призвести до аварії. Моніторинг передбачає порівнювання нової інформації, що надійшла про параметри залізно дорожнього покриття  з попередніми даними або з заданими критеріями. Завдяки йому можна помітити виникнення небажаного процесу, простежити його розвиток і зробити припущення про подальший розвиток подій. Таким чином, моніторинг являє собою зручний механізм обслуговування колій.

Проведення дистанційного моніторингу дозволяє надати наступні дані:

  • Замовлення і отримання матеріалів зйомки потрібної для аналізу області;
  • Оброблення отриманих даних;
  • Створення зведеного звіту і рекомендацій щодо проведення необхідних колійних робіт.

Серед завдань, які можуть вирішуватися з використанням результатів моніторингу необхідних ділянок, можна виділити наступні:

  • Контроль і аналіз стану смуги відводу і охоронних зон залізничного транспорту, земляного полотна, верхньої будови колії, водовідвідних та дренажних осушувальних споруд, мостових переходів, перетинань з транспортними комунікаціями;
  • Виявлення найбільш потенційно небезпечних місць з точки зору виникнення несприятливих природних або природно-техногенних явищ, що впливають на об’єкти інфраструктури залізниці транспорту;
  • Виявлення і визначення місця розташування, а також характеристик зсувів, обвалів, осідань, ділянок ерозії ґрунтів (яроутворення), підтоплення, і т. д.;
  • Побудова високоточних цифрових моделей місцевості.

Моніторинг колій Львів, Рівне ТзОВ «Мірничий»

Комплексну послугу з моніторингу надає ТзОВ «Мірничий» по всій території Західної України. Ми використовуємо лише сертифіковане устаткування, кожен працівник в нас це професіонал своєї справи, який виконує свою роботу в Тернополі чи Івано-Франківську на найвищому рівні.

Зробивши замовлення в ТзОВ «Мірничий» ви отримуєте наступне:

  1. Приємну ціну;
  2. Високу якість робіт;
  3. Всі необхідні матеріали для побудови детального аналізу.

Як ми працюємо